1. Я поділила дошку на дві частини.
2. В обох частинах я написала 9 (ви можете писати скільки вважаєте за потрібне) пропозицій по темі. Але це не просто пропозиції, а вправа, в якій треба обвести потрібну форму дієслова.
Я пишу різний набір пропозицій на двох частинах дошки, щоб учні під час гри не списували в іншої команди.
3. На уроці я ділю учнів на дві команди. Вони шикуються в дві шеренги навпроти дошки.
4. Першому учневі в кожній шерензі я даю маркер.
5. По моїй команді з кожної шеренги вибігає перший учень, підбігає до дошки і працює з першим реченням. Він відводить потрібну форму дієслова і повертається до команди.
6. Він віддає маркер наступному гравцеві і йде в кінець своєї шеренги (принцип естафети) .
7. Вони продовжують грати, поки одна з команд не зробить всі пропозиції.
Важливо! Я зазвичай завжди уточнюю цей момент зі своїми учнями:
- пропозиції можна робити тільки поспіль, не можна перескакувати.
- якщо ваш team-mate зробив помилку, а ви її помітили, ви можете виправити її під час своєї черги. Але тоді ви вже не можете зробити наступне пропозицію. Або помилка, або нову пропозицію.
Як рахувати очки: Команда, яка закінчила першою, отримує бал за швидкість. Далі за кожне правильне пропозицію - ще плюс бал.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Сервіс для створення КТП
https://alexmyz.github.io/calendar-plan/?fbclid=IwY2xjawHt_K5leHRuA2FlbQIxMQABHWuonl7rPS6ztLy95Ows3gGAUZ6gAsLa977UIwUmcvgxDcV9imKfnvbWig_aem...
Немає коментарів:
Дописати коментар