розрізаю картинки, роздаю листки з ними дітям, пишу слова-опори і дієслова в інфінітиві на дошці.
⌚Задача дітей підписати картинки в Present Simple або Сontinuous (в залежності від того, що проходимо).
⌚Учітель моніторить написане, виправляючи неточності.
⌚потім я прошу учнів "загнути" нижню частину листка, де підписано пропозицію, і показати своєму сусідові, щоб він склав пропозицію усно.
⌚якщо сусід сказав правильно, партнер ставить йому плюс. В кінці підраховуємо, хто зібрав більше плюсів.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Сервіс для створення КТП
https://alexmyz.github.io/calendar-plan/?fbclid=IwY2xjawHt_K5leHRuA2FlbQIxMQABHWuonl7rPS6ztLy95Ows3gGAUZ6gAsLa977UIwUmcvgxDcV9imKfnvbWig_aem...
Немає коментарів:
Дописати коментар